Éjben fürdő szavak

Egyedül vagyunk mind a téli éjszakában, csak az alkotás világít odafönn magában

Mit kapok, ha összekeverem az olvasás szeretetét, egy nagy adag akarattal, eltökéltséggel és pár csipet kapcsolattal? Irodalmi/kulturális szervezetet. És kikről lehetett mostanában sokat olvasni, hallani? Az Imádom a könyveket! csapatáról. Tessék? Hogy nem hallottál róluk? Üsse kavics. Itt egy kis ízelítő az egyik programjukról, hátha te is kedvet kapsz az irodalmi lubickoláshoz. 


Nem hinném, hogy mára már ismeretlen fogalom lenne, mind az Imádom a könyveket, mind a ÍBO. Majd egy éve kezdődött az egész egy Annie nevű hölgy jóvoltából. Létrehozott egy közösséget és egy programláncolatot, teljes nevén az ”Író*Blogger*Olvasó – Egy helyen” találkozókat. Ezeknek célja, hogy a toll talentum írók, a klaviatúra koptató bloggerek és a lap lélegző olvasók összegyűljenek, beszélgessenek és ismerkedjenek családi hangulatban.
Minden hónapban megrendezésre kerül, azonban eddig csak a legelsőn és a decemberin (16.-a 15:00-19:00) vettem részt. Volt néhány különbség és hasonlóság a két esemény között, ennek ecsetelésétől viszont megkíméllek titeket. Inkább rövid (illetve-nem-olyan-hosszú-mintha-le-kellene-írni-a-pi-minden-számjegyét-tíz-példányban) élménybeszámolóval hozom meg a kedveteket hozzá.
Emilly Paltonnal karöltve szinte kezdésre meg is érkeztünk a Magvető Kávézóba és egy röpke regisztráció után már kezdődött is a program. Elsőként egy díjátadónak lehettünk szem és fültanúi. Be kell valljam, nem hallottam sem a szervezetről, sem a díjról, sem a költőről, aki elnyerte. Mindenesetre bizonyos Juhász Tibor urat tüntettek ki vele, a vidék valós helyzetét leíró verseskötetéért. Illesse hatalmas taps a sikeréért!
            Az írók rövid bemutatkozását követően kellemes szórványbeszélgetések alakultak ki. Az emberek hol ide, hol oda csapódtak, vándoroltak, szörpöt szürcsöltek és élvezték az eszmecserét. Amint lehetőségem nyílt rá, rögtön letámadtam az Írósimogató (később egész bejegyzést szentelek nekik) két ott lévő tagját, L. J.Wesley-t és Tomcsik Nórát és rajongtam nekik röviden a videóikról és az írásaikról. Azért illedelmes ember lévén nem nyaggattam őket sokáig, mert az írónő elég fáradt volt. Szerencsémre találkoztam egy bloggerinával is, aki kellemes társaságnak bizonyult, és remélem találkozunk majd legközelebb is.
            Öt óra fele a beszélgetésbe merült embereket kénytelen volt a szervező megzavarni egy kis tombolával. Senki se bánta, hisz annyi volt a felajánlott könyv (főleg a Magyarországról szeretettel L.J. Wesley jóvoltából), hogy mindenkinek jutott valami kis jutalom. Sajnos nem Mason Murray könyvét nyertem meg, amit ”kénytelen voltam” magam beszerezni, hisz az író másik könyve (amelyre áprilisban tettem szert) annyira megragadott, hogy nem bírtam volna kihagyni ezt a művet sem. Így lettem gazdagabb a Lélekcsapdával.
            Az utolsó másfél órát pedig Emilly Palton, Léda D’Rasi és M. Brnyai Annie társaságában töltöttem, élvezve a három művelt és intelligens nő diskurzusát, néhol én is hozzászólva a dolgokhoz.
            Rengeteg pozitív élménnyel gazdagodtam, és persze sok könnyel is. Valamint „találkozunk legközelebb” ígéretekkel. Ha ti is szerettek olvasni, esetleg gondolkoztok könyvíráson, kiadáson, vagy szorgos kezű bloggerek vagytok, akkor legközelebb csatlakozzatok hozzánk.



Hamarosan érkeznek a könyvértékelések is! 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Köszöntlek éjféli Vándor!


A gondolataim sötét birodalmába tévedtél. De ne csüggedj, elveszni nem fogsz! Amíg szeretsz alkotni és olvasni, nagy baj nem lehet.
Jöjj közelebb, hadd meséljek szép és csúf dolgokról. Dalolok neked búról, regélek számtalan tintaszagú könyvről, bevezetlek fantáziám bugyraiba és megismertetlek pár érdekes emberrel.
Ha felkészültél, csak ragadj teát, rumot vagy kávét és helyezd magad kényelembe.

Blogadatok

Nyitás dátuma: 2018.03.02.
Blog témája: irodalom, kultúra, személyes, mindenféle
Bejegyzés gyakoriság: heti 1-2
Blogger: Hollótoll
Elérhetőség: hollotoll.18@gmail.com
Facebook: https://www.facebook.com/Hollotoll2.0/


Visszatérő Vándorok

Eltévedtél?

Vándorszám